2011. augusztus 31., szerda

DOCKERS skort szoknya és nadrág egyben 42-44 - Jelenlegi ára: 1 Ft


DOCKERS
SKORT=SKIRT AND SHORT
Akinek a kényelem és a nőiesség egyaránt fontos, annak remek választás ez a különleges darab, ami szoknya és nadrág is egyben. A külső szemlélődő egy csinos, divatos hölgyet lát szoknyában, a viselő pedig élvezi, hogy bátran leülhet és lehajolhat anélkül, hogy kilátszana a fehérneműje.
Praktikus viselet pl. biciklizésnél, teniszezésnél is.
Mérete: uk14, eur42 (14 van ugyan beleírva, de 16-os méretre is simán jó lehet, mert én 18-as méretet hordok és még én is fel tudtam húzni, igaz, nekem már kicsit passzos volt)
Anyaga: 98% pamut, 2% spandex (enyhén rugalmas pamutvászon)
A nadrág combszélessége: 2*36, 5cm.
A többi méretet kívülről, a szoknyarészen mértem.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-05 07:49
. DOCKERS skort szoknya és nadrág egyben 42-44 - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos